Tu reciclezi

Print

Regulament

REGULAMENTUL OFICIAL AL CONCURSULUI CU PREMII

 

„Every Can Counts”

TU RECICLEZI, NOI TE PREMIEM

2012-2013

 

Prezentul regulament (denumit in cele ce urmeaza “Regulamentul”) are scopul de a informa si educa elevii cu privire la protejarea naturii, reducerea poluării si economisirea de materii prime prin activitati de colectare si reciclare doze din aluminiu.

          

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORII CONCURSULUI SI REGULAMENTUL OFICIAL PRIVIND DESFASURAREA CONCURSULUI

 

1. Concursul cu premii “Every Can Counts“ (denumit in continuare “Concursul”) este organizat si desfasurat de catre :

 

-     ASOCIATIA NON PROFIT ALUCRO, cu sediul in Bucuresti, Sos. Berceni Nr. 106R, sector 4, cod 041919, avand codul de identificare fiscala 27035248 si numar de inregistrare in Registrul Special al Asociatiilor si Fundatiilor nr. 28/19.05.2010, cont IBAN RO11RZBR 0000 0600 1269 8368 deschis la Raiffeisen Bank – Agentia Obregia, reprezentata legal de dl. Cristian Cornea in calitate de Presedinte

 

In parteneriat cu :

 

-          S.C. ECO SCOR S.R.L. cu sediul social în com. Letea Veche, str. Panselelor, nr. 12, jud. Bacau, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J04/750/2010, C.U.I. RO 27379675, avand cont bancar nr. RO19BUCU2332230807009RON, deschis la Alpha Bank, reprezentata legal de dl. Suciu Florin in calitate de Director Executiv, (denumiti în cele ce urmeaza “ Organizatorii ”).

 

 

 1.1            Concursul se desfasoara cu acordul si sprijinul Inspectoratelor Scolare Judetene .

1.2          Participantii la Concurs trebuie sa respecte termenii si conditiile regulamentului (denumit in continuare “Regulamentul”) privind desfasurarea Concursului.

1.3    Regulamentul va fi adus la cunostinta oricarei persoane interesate prin publicarea acestuia pe www.alucro.ro www.ecoscor.ro si www.everycancounts.ro .

1.4          Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica / completa si/sau schimba Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta desfasurarea Concursului, cu conditia instiintarii prealabile a participantilor, a persoanelor si/sau institutiilor publice ori private implicate in desfasurarea Concursului, cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia.


SECTIUNEA 2. NATURA CONCURSULUI SI SCOPUL ACESTUIA.

2.1. Concursul presupune diseminarea materialelor educationale editate de catre Organizatori cu referire la informatii despre producerea, colectarea si reciclarea dozelor din aluminiu , colectare si premiere .

 

2.2. Obiectivele acestei campanii sunt:

-          conştientizarea importanţei reciclării dozelor din aluminiu

-          insuşirea unor deprinderi în spirit ecologic, în rândul elevilor

-          dezvoltarea spiritului competiţional prin participarea efectivă la colectarea selectivă a dozelor din aluminiu. Fiecare participant va fi recompensat in functie de numarul de doze pe care le colecteaza.

-          implementarea şi dezvoltarea unui program activ de comunicare şi desfăşurare de campanii în şcoli, focusat pe reciclarea dozelor din aluminiu.

 

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CONCURSULUI.

3.1. Concursul va fi organizat si se va desfasura in municipiul Bacau:

 

SECTIUNEA 4. DURATA CONCURSULUI

4.1. Concursul va fi lansat in data de 07.11.2012 si se va desfasura pe tot parcursul anului scolar 2012-2013

 

SECTIUNEA 5. MECANISMUL DE DESFASURARE si ETAPELE CONCURSULUI

 

5.1 Concursul se va desfasura pe parcursul a 5 etape distincte descrise in cele ce urmeaza:
5.1.1.ETAPA I - Inscrierea scolilor in proiect perioada 29.10.2012–06.11.2012., prin trimiterea formularului de aderare completat , semnat si stampilat la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. si This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau pe fax : 0372.196.605 si 0234/533.491. Nu se iau in considerare formularele care nu sunt completat cu toate datele solicitate.

5.1.2 ETAPA II - In cadrul celei de-a doua etape, care va corespunde cu durata etapei I , respectiv intre 29.10.2012–06.11.2012 va avea loc campania de informare si diseminare a “pachetelor starter“ oferite gratuit de catre organizatori in scoli.

Pachetul starter contine:

- 1 cutie colectare carton

- 1 banner

- postere

- flyere

- 5 saci plastic colectare

5.1.3 ETAPA III – Colectarea propriu-zisa a dozelor de aluminiu in scoli. Aceasta activitate va fi coordonata de un cadru didactic desemnat de conducerea scolii si se va desfasura in anul scolar 2012-2013. Prin DOZE DIN ALUMINIU se va intelege orice forma si dimensiune de ambalaj / recipient reciclabil provenit de la bauturi / sucuri / energizante pe care este inscriptionat semnul AL. Colectarea dozelor se va face in saci din plastic, pusi la dispozitie de catre Organizatori sau reprezentantii acestuia si vor fi depozitate in locuri speciale situate in interiorul curtii/cladirii fiecarei institutii de invatamant unde se va desfasura Concursul.

Fiecare institutie de invatamant, prin elevii sai, va avea de atins ca obiectiv colectarea unei cantitati de doze din aluminiu, raportata la intreaga perioada de desfasurare a Concursului, la numarul tuturor elevilor inscrisi in cadrul acestor institutii de invatamant si la valoarea premiilor.

 

Categorii de premii :

 

  1. Individuale (municipiul Bacau)– ce vor fi acordate individual fiecarui elev, in limita stocului disponibil dupa cum urmeaza :

 

-          30 doze goale = 1 tichet razuibil, care poate fi castigator sau necastigator .

-          Premiile individuale puse in joc sunt urmatoarele:

 

Pixuri EveryCAnCounts – 100 bucati

Sepci EveryCanCounts – 50 bucati

Tricouri EveryCanCounts – 50 bucati

Gentute frigorifice EveryCanCounts – 20 bucati

 

 

  1. Scoala castigatoare (la nivelul intregii tari). Aceasta va fi scoala care a colectat cea mai mare cantitate .

Daca exista doua sau mai multe scoli la egalitate, castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti .

Premiul pentru scoala castigatoare va fi: aparatura electronica, utila desfasurarii activitatii didactice, in valoare totala maxima de 500 euro (TVA inclus)

 

  1. Elevul cel mai implicat (municipiul Bacau). Acesta va fi cel care va avea cel mai mare numar de tichete fie castigatoare, fie necastigatoare cu numele sau inscris pe ele de catre profesorul direct caruia i-a predat dozele. Daca sunt doi sau mai multi elevi la egalitate, castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti .

Premiul va fi : aparatura electronica utila desfasurarii activitatii scolare in valoare totala maxima de 1000 euro (TVA inclus)

 

  1. Profesorul coordonator cel mai implicat (la nivelul intregii tari).

Profesorul coordonator din fiecare scoala va avea urmatoarele obligatii :

  1. 1.Sa mentina o legatura permanenta cu organizatorii astfel incat campania sa se desfasoare in cele mai bune conditii
  2. 2.Dupa prima luna de la inceputul concursului va primi un set de tichete razuibile pe care le va distribui fiecarui profesor care isi inscrie clasa in concurs. Numarul tichetelor oferite va fi egal cu numarul de doze aduse de elevi .
  3. 3.Va instrui fiecare profesor inscris in concurs cu privire la regulament si desfasurarea concursului. Acestia vor fi informati despre faptul ca in schimbul unui numar de 30 doze, fiecare elev va primi un tichet razuibil. La primirea dozelor, profesorii vor intocmi o lista cu numele elevilor, numarul de doze si numarul de tichete inmanate fiecarui elev si vor mentiona pe tichet urmatoarele: numele si prenumele elevului, clasa si invatatorul/dirigintele. Lunar, aceste liste se vor preda profesorului coordonator care le va centraliza si le va trimite pe mail sau fax organizatorilor .
  4. 4.La finalul concursului va face o centralizare a tuturor listelor primite de la profesori si va desemna elevul castigator. Aceste rezultate vor fi verificate de organizatori si trebuie sa corespunda cu datele primite de ei.

Criteriul de desemnare al acestuia va fi urmatorul: cantitatea totala colectata impartita la numarul total de elevi din scoala rezultand o medie/elev. Castigatorul va fi cel care are media cea mai mare.

 Algoritmul care sta la baza acestei departajari este dat de constientizarea si implicarea mai mare de care a dat dovada un profesor care a antrenat un numar mai mare de elevi in competitie . Exemplu :  

scoala 1 = 1000 elevi/scoala = 500 kg colectate = 500 kg: 1000 elevi = 0,2% media/elev

scoala 2 = 100 elevi /scoala = 100 kg colectate = 100 kg:   100 elevi = 1 %   media /elev

Castigator va fi profesorul coordonator al scolii nr. 2. Daca exista doi sau mai multi coordonatori la egalitate, castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti

Premiul pentru cel mai implicat profesor coordonator va fi aparatura electronica necesara desfasurarii activitatii didactice in valoare totala maxima de 1000 euro (TVA inclus)

    

 

Unitate de masura : 1 doza = 13 gr

1 kg = ~ 76 doze

 

 

     5.1.4 ETAPA IVFiecare scoala va trimite pe mail sau pe fax - formularul de comanda ferma de colectare, pana cel tarziu in ultima Vineri din Luna. Exemplu Vineri 15.06.2012. Adrese de mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. numar fax: 0234/533.491.

Colectarile se vor efectua in prima saptamana din fiecare luna, in baza comenzilor primite de la scolii. ATENTIE !! Masina se va trimite doar la scolile care au trimis aceasta comanda ferma.

  1. 1.Masina se va trimite la scoala cu urmatoarele documente: “Formular transport” si “Proces Verbal”. (Anexa 1 )
  2. 2.Formularul de transport se va completa in trei exemplare. Un exemplar ramane la scoala cu semnatura soferului, stampila si semnatarul scolii care preda marfa iar doua exemplare se vor intoarce cu masina la punctul predare al deseurilor ECO SCOR SRL (str. 22 Decembrie, nr. 38).
  3. 3.Procesul verbal se va completa in trei exemplare: un exemplar ramane la scoala, unul la ECO SCOR SRL si unul pentru Alucro.
  4. 4.Tot in procesul verbal se va trece obligatoriu cantitatea colectata de la fiecare scoala si numarul de doze colectate, daca este cazul. Deseurile se vor cantari la sediul fiecarei scolii, cu un cantar de mana sau cantar platforma.
  5. 5.La sediul ECO SCOR SRL se va emite nota de cantar pe intreaga cantitate. Receptia se va face pe fiecare scoala in parte.
  6. 6.Raportul pe fiecare scoala, privind cantitatile colectate, se va realiza la inceputul fiecarei Luni calendaristice, pana cel tarziu pe data de 10.
  7. 7.Sacii de colectare, pe parcursul programului se vor comanda prin formularul de comanda ferma.

 

5.1.5. ETAPA V - La sfarsitul perioadei de desfasurare a Concursului, vor fi centralizate toate informatiile privind cantitatile colectate de fiecare scoala. In urma centralizarii datelor privind cantitatile colectate, se vor stabili castigatorii.

5.6. Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul Concursului este de 3000 euro.

5.7. Nici unul dintre premii nu poate fi inlocuit cu un alt bun ori serviciu.

 

SECTIUNEA 6. INCETAREA / INTRERUPEREA CONCURSULUI.

6.1 Concursul poate inceta inainte de sfarsitul anului scolar 2012-2013 in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora ori in cazul intervenirii oricarei situatii ce poate periclita desfasurarea Concursului, inclusiv in cazul aparitiei oricarei imposibilitatii a Organizatorilor (independente de vointa lor) de a asigura continuarea in cele mai bune conditii a Concursului.
6.2 Concursul mai poate inceta inainte de sfarsitul anului scolar 2012-2013 ori poate fi suspendat oricand in baza deciziei Organizatorilor cu conditia ca acesta sa anunte in prealabil o astfel de situatie.

SECTIUNEA 7. LITIGII
7.1 Eventualele litigii aparute intre Organizatori si participantii la Concurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorilor.
7.2 Legea aplicabila oricarei activitati intreprinse in legatura cu organizarea si desfasurarea Concursului este legea romana.

SECTIUNEA 8. REGULAMENTUL.

8.1 Regulamentul este intocmit si va fi adus la cunostinta elevilor, in mod gratuit, in cadrul oricareia dintre institutiile de invatamant unde se desfasoara Concursul. De asemenea, prezentul Regulament este disponibil gratuit oricarei persoane interesate prin accesarea site-ului www.alucro.ro , www.ecoscor.ro si www.everycancounts.ro

 

 

CAMPANIE DE EDUCARE SUSTINUTA DE :

 

ASOCIATIA NON-PROFIT ALUCRO       

                        ECO SCOR S.R.L. BACAU